Tuti-pluti, rahahimurad!
Kas mäletate veel seda mu hiljutist kehamüümise aktsiooni?
Pean ütlema, et hullult solvab, kui keegi pead raputas praegu. Sinu õnn, et ma sind praegu ei näe. Ega saa kallale tulla.
Kõikidele dementsusega maadlejatele ja neile, kes siin suurem asi Kuldvillaku materjal ei ole, väike meenutus, millest ma räägin: https://rahakratt.rahajutud.ee/ara-seda-postitust-kull-ava-esmakordselt-eesti-tele-raadio-blogi-ja-meediamaastikul-muua-inimkeha/
Võin alustada käesolevat lugu heade uudistega. Kõik keha pinnad on müüdud, mida kannatab suurema avalikkuse ees paljaks võtta ja millele saab lasta kehamaalingut tegeval kunstnikupoisil/tüdrukul ilma silmi maha löömata midagi peale joonistada. Ma oleks tahtnud vb mõne koha veel laval paljaks võtta, aga siis sekkus juba korraldaja range käsi ja kui ilm on külm, siis mehed siin ehk teavad – tekib teisigi probleeme, eksole…
Aga tagasi teemasse. Kuidas mu viimased nädalad inimkaubanduse ohvrina (sellesmõttes olen ma terve kuritegelik ahel ja iga prokuröri märg unenägu, et ma olen korraga teo planeerija, täideviija, kasusaaja ja ohver) välja on näinud? Tegin sellest ühe ajakirjandusliku šedöövri Bestmarketing.ee veebi ja jagan seda hea meelega teilegi.
Väike tiiser sellest loost:
“Aga nüüd influencer‘ite teema juurde. Esiteks lepime kokku, et maailma kõige esimene mõjutaja (ja ilmselt ka lumehelbeke) oli üldsegi Jeesus, eksole. Juba näen, kuidas sa lööd risti ette ja küsid, et kuidas Jeesus?
Lihtne: ta elas kolmekümnendates ikka veel oma vanematega, ta põhimõtteliselt pruulis ise oma alkoholi, ta pidas ennast kingituseks tervele maailmale ning samal ajal püüdis arendada oma karjääri influncer‘ina, kuna tal oli (täiesti ametlikult) 12 follower‘i. Ehk siis ei ole see lumehelbekeste ja sotsiaalmeedia mõjutajate idee nii uus midagi nagu sulle loovagentuuris kõrge tunnihinna eest maha müüa püütakse.
Küll aga tuleb praegusel ajal olla värske ja lauas pidevalt uute mõtetega, et välja paista ja erineda. Kasatšoki-Jüri mäletad? Meenub, kes oli Uhke-Olga? Vot nemad olid tõelised kangelased ja teistmooditegemise teerajajad. Nemad on minulegi suurteks mentoriteks ja eeskujudeks olnud, sest mina teen oma asju samuti üksi ja põhitöö kõrvalt – olen vabatahtlik ühemehe loovbüroo, ühemehe blogi ja ühemehe sotsiaalmeediastaar (kui oled minuga nõus, et staari staatuse saab vähemalt 28 jälgijaga…). Sellest ka tänane sõnavõtt ja marketing case study teemal: “Iseenese kupeldamine turunduslikul eesmärgil ehk esmakordselt Eesti tele-, raadio-, blogi- ja meediamaastikul: MÜÜA INIMKEHA!””
Loe edasi SIIT.